Sunday, July 27, 2008

Believe my arse



So tadi tgk X-Files : I want to believe, jurina yg excited cause dia a fan..aku boleh lah kot...me gave up lepas season 5? cause takder masa dan dah malas tgk...perasaan teruja tuh takleh sehebat ju..tapi tgk trailer cam kekewl..aku siap kata kat Ju yg aku nampak cam ada vampire dlm trailer tuh..at least it aint an alien movie...cam x-files first yg aku tertido dlm panggung tuh..

Pawagam agak empty, muka2 movie goers situ pon semua cam age kitorang..muda2 ilek...pakcik2 ada lah sekerat dua...maka start lah tgk..sesungguhnyer otak aku lalallalalalalalala jer sepanjang masa. 20/30 min kemudian ju bisik "slow nyer?", tambah 10 minit lagi..ju "slownyer?"..tambah lagi ju "mana vampire kor?" <---yg nih damn!..and again.."slow nyer"...sedar2 dah abih?...ok aku jaga tahan diri dari tertido cam dulu semata2 nak tgk ending tuh jer??? WTH!!...kesian ju..dia dah ler teruja siap pakai t-shirt X kat depan.

Aku malas ckp apa..yg pasti cerita nih sememangnyer slow...dan takyah wat movie pon xpa..elok lah lagi jadi one of the episodes..basically the movie is meaningless bagi aku..takder closure xda full circle..senang cakap..cerita nih senang!...case dia pon senang!...though freaky lah gak in a way..tapi SENANG!..conspirasi bagai ilek. Monsters? ilek!..supernatural..ada lah skit..tapi ZZzZzzZZZZZz. buhsannnnn cerita nih..paling emo cause bagi aku takder closure..hish sungguh.The good?..scully looks good..tuh jer. oh dan aku tak tertido this time..at least that says something..i hope...sila avoid..

p/s: wont update as often..dark times lately..thanks to jaa and ju for melayan dan being there..mesra.

5 Comments:

pusakputih said...

t-shirt ade X tu tipu.. if ade aku pakai kot.. haha.. org sebelah snore hebat

Anonymous said...

ahahah yeh lah yeh lah...kor tak pakai X..ok mission statement next week pastikan dapat tgk mummy lak ek!

Che underscore Lee said...

mummy mahu ikuuttt!!!

dan thank u so much kerana mengajak, really appreciate it

sorry coz aku di Senawang, balik umah encik abang long coz hantar repair pc rosak

ps/: sibbaik x gi tgk hihi..

Anonymous said...

hehehe ..emmm ... bazir duit je pi tgk wayang hari tu ....

Anonymous said...

izar : insyallah..rasa nak dekat jer..alamanda dah

fssf : agreed..kami dah nak bakar pawagam dah