Monday, March 12, 2012

The Real Eurotrip

Saya tak tahu kalau Reza benarkan saya post gambar di bawah ni:


(Saya tak post pun. Jangan takut nyah).

Beliau ke Eropah untuk merasa sendiri pengalaman Jelajah Euronya (yes, Eurotrip).

Dan sebelum berlepas, sambil memeluk saya dengan erat, beliau menyampaikan perasaan tak sabarnya untuk merasai pengalaman Mi Scusi seperti di bawah:

Mi Scusis(link video)

Saya rasa Reza dah lama impikan percutian sebegini. Dan tentunya dia harapkan pengakhiran (seperti dalam Eurotrip) 'menarik' kali ini.

Seperti filem tersebut, yang menampakkan sisi pelbagai manusia dan impian yang ingin dikongsi bersama oleh watak utama bersama rakan-rakan baiknya, percutian ini bakal membuka mata abang Reza dengan lebih luas tentang dunia yg selama ini dia tonton hanya di kaca tv atau layar perak (nothing like Hostel hopefully).

Enjoy your Eurotrip bro! Have som Scusi fun yeargh!

3 Comments:

thanezra said...

Celaka!
Aku baru baca!

Ed said...

post ini mmg terbaik!

Henzy said...

Jangan simpan lagi rahsia ituuuuuu!