Thursday, March 20, 2008

Bila rambut start Platinum

Ini reaksi ikhlas aku bila perasan aku ada rambut putih...







*milo mmg betul...aku movie sangat..

13 Comments:

Dela said...

i had one masa final year! takotttttttt!!

milo boyd said...

syukur aku lom ade...fiuhh..

Razli said...

Whoa, dah ada rambut putih? Fuh.

reza said...

dela : u had it earlier!! ur older!

milo : tunggu lah ko

Razli : cuba kaji celah2 curls kor tuh

Dela said...

greyhair nih pasal stress. eh ke :)) ayat tanak ngaku tua. tapi skang syukur dah tak da*phewh*

reza said...

woman...kor selalu dye!
entah2 ada terselit tuh

Che underscore Lee said...

ahaha aku ade jer... tanak cabut coz org kata akan tumbuh lagi banyak, tapi kalau cabut best sebab hilang sket gatal hehe..

alaa dah nak masuk 26 kot.. so logic je dah ade sehelai dua :p

tapi ayah aku dengan zassnyer berkata "tuh tanda Tuhan nye reminder, ko bukan muda cam dulu, mati makin dekat"

terus aku sujud sahwi :p

syahila said...

ok aku takot sket kalu ade org ckp mcm ayah izar ckp tuh.. hhuhu!!

aku dh x ingat first time bile ade.. zaman2 remaja @ sekolah dulu kot. skrg pun mcm ade sehelai 2 je..

Dela said...

"tuh tanda Tuhan nye reminder, ko bukan muda cam dulu, mati makin dekat"
ok takot. @-)

milo boyd said...

oh..jadi aku masih muda..boleh buat maksiat?

Che underscore Lee said...

hehehehe SNAP! sangat kan?

ahaha muda lagi tu milo.. jom judi.. sex bebas... dadah dan arak jom!!

Ed said...

aku rambut pun takde.... :(

reza said...

tapi still modelling...ok lah tuh